torsdag 29 december 2011

Som jag längtat, men idag har jag åkt skidor för första gången i år. Så underbart med all snö. Kom till stugan i Dikanäs i går eftermiddag. Hela kvällen ägnade vi åt att skotta snö och att städa stugan. Vi har inte varit här på hela hösten, det har varit ett bra gnagarår. Så mycket råttskit har jag inte sett på samma gång, överallt.
Nu är det rent, luktar gott. Jag har en skön trötthet i kroppen efter skidåkningen.
Det var mulet och snöade, inget riktigt bra väder för foto. Tog dock några bilder med telefon. Hittade en app  "Retro camera". Hoppas på bättre fotoväder i morgon bitti.







4 kommentarer:

  1. these are wonderful! yes, the photo effect is perfect!

    SvaraRadera
  2. Lovely ....they look like old postcards...... well done Brita.

    Greetings, Joop

    SvaraRadera
  3. Så härligt! Jättefina bilder, det blir en fin effekt med retrofunktionen!

    Önskar dej ett riktigt gott nytt år :)

    SvaraRadera
  4. En sån rolig app! Så fina bilderna blev! Konstigt vad man vänjer sig vid att en bild skall se ut på ett visst sätt...
    Du undrade om min kurs: Följ länken Gerts fotoutbildning på min blogg så kommer du dit. Han har en öppen del för alla med fototips som han uppdaterar ofta och en distanskurs som man får betala för och disponera 6 månader med kurs och inlämningsuppgifter.

    SvaraRadera

Island i februari

Island, ett land jag sett oerhört många fantastiska bilder ifrån under alla år. I perioder har jag haft en längtan av att fara dit och upple...